Skip links

Voorraadmanagement op bol.com ontzettend belangrijk voor verkooppartners

Of je nu als verkooppartner van bol.com kiest voor Logistiek via bol.com (Lvb) of het logistieke proces in eigen beheer houdt; voorraadmanagement op bol.com is enorm belangrijk. Het laatste dat je als verkooppartner wilt, is dat je te laat bent met het inkopen/ontwikkelen van je producten en vervolgens met een uitverkochte voorraad ‘nee’ moet verkopen op bol.com. Ons verkopersdashboard helpt verkooppartners met het managen van de voorraad op bol.com. Via het hallodata.nl verkopersdashboard ontvang je als verkooppartner notificatiemeldingen wanneer het tijd is om producten weer in te kopen, te ontwikkelen, naar het bol.com magazijn te versturen en/of voorraad (handmatig) aangevuld dient te worden (bij geen gebruik van Lvb en automatisering).

Voorraadmeldingen en meer

Via het hallodata.nl dashboard ontvang je niet enkel voorraadmeldingen, maar verkrijg je inzicht in meerdere data, zoals:

  • Verkopen per product (zowel gemiddelde dagelijkse afzet als afzet in een zelfgekozen periode).
  • Inzicht in je bestverkochte producten en best presterende categorieën.
  • Statistieken omtrent omzet (per land) en per geselecteerde periode.
  • E-mailnotificaties omtrent voorraad.
  • Brutomarge en ROI-inzicht per product dat je verkoopt op bol.com.
  • Inzicht in welke producten de beste ROI hebben.

Laat een reactie achter