Skip links

Geen e-mailnotificaties ontvangen

← Alle Topics

E-mailnotificaties ontvang je op het e-mailadres waarmee je een hallodata.nl account hebt aangemaakt. Ontvang je geen e-mailnotificaties voor voorraadbeheer controleer allereerst in je ‘Mijn account’-omgeving of je deze functie aan hebt staan.

  1. Klik op je naam rechtsboven in het dashboard.
  2. Klik op Mijn account.
  3. Onderaan de pagina dient E-mailnotificaties aan te staan (wanneer deze knop blauw is, dan is deze aan). Onder deze knop staat tevens naar welk e-mailadres de e-mailnotificaties worden gestuurd.

Als je nog steeds geen e-mailnotificaties ontvangt, zijn de filters van je e-mailproviders wellicht te streng en worden e-mails geblokkeerd die afkomstig zijn van ons domein en IP-adressen. Controleer je spamfilters.

Ervaar je na het uitvoeren van bovenstaande stappen nog steeds problemen? Neem dan contact op met onze Klantenservice en geef de volgende informatie:
– E-mailadres dat je gebruikt om in te loggen op hallodata.nl.
– E-mailprovider die je gebruikt.
– Datum vanaf wanneer je dit probleem zich voordeed.